Kontakt

Ønsker du å komme i gang med Dropbox for bedrifter? Ta kontakt med oss for en uforpliktet prat.

Ta kontakt med oss

Åpningstider

Mandag – Fredag: 08.00 – 16.00

Send oss gjerne en melding ved å fylle ut kontaktsskjemaet, så kontakter vi deg så fort vi er ledige.

Les mer på vår personvernside (Du finner link til denne helt på bunnen av nettsiden)
Kontakt oss for å komme i gang med Dropbox

Q&A

Etablering

Etablering av tjenesten er inkludert når du velger AGS som din Dropbox forhandler.

  • Velger du Start setter vi opp ditt Dropbox miljø klart til at du kan administrere og sette opp brukere og mappestruktur selv.
  • Velger du Standard eller Pluss inkluderer vi oppsett av brukere, mappestruktur, migrering og sikkerhets-oppsett i etableringen.

Velger du AGS som din Dropbox-leverandør flytter vi dine data fra en lokal maskin eller server til skyen kostnadsfritt opptil 1TB dersom du velger Standard eller Premium.

Velger du Start abonnementet vil vi selvfølgelig hjelpe deg med å migrere, men fakturer deg for medgått tid.

Det betyr at AGS er som en av to i Norge sertifisert Dropbox Advanced Partner som oppfyller de årlige kravene til Dropbox på kompetanse, leveranse og kundetilfredshet.

AGS har et eget team med rådgivere, teknikere og support-medarbeidere som har oppnådd sertifiseringen på Dropbox for bedrifter som omfatter support, sikkerhet og grunnleggende kunnskap om administrasjon og bruk av løsningen.

Ja, abonnementet har 1 års binding dersom du ønsker den rimeligste utgaven av lisensene.

  • Avtalen fornyes automatisk med 1 år av gangen etter at hovedperioden er over, dersom du ikke sier opp avtalen.

Fri support

  • Alle henvendelser til AGS IT-partner som gjelder support på Dropbox tjenesten er inkludert i Standard og Premium avtalen.
  • For Start abonnement får du inkludert fri kritisk support til å administrere lisenser, og bistand når du opplever at Dropbox tjenesten er nede eller utilgjengelig.

Responstid og tilgjengelighet

  • Du kan kontakte kundesenteret med en support henvendelse fra kl 08 – 16.00, mandag – fredag.
  • Vår responstid er senest innen 4 timer innenfor normal arbeidstid dersom sak er registrert direkte via kundesenteret pr telefon, supportsiden eller chat.

Nei du kan ikke blande ulike Dropbox abonnement. Du kjøper det antallet like abonnement til brukerne som du ønsker skal ha Dropbox i bedriften din.